Wszyscy żyjemy więc w pożyczonym czasie?

Chyba wielu z nas napawała strachem, a przynajmniej niepewnością, ubiegłoroczna data wyznaczona w Kalendarzu Majów jako termin końca świata. Niektórzy z pewnością odetchnęli z niemałą ulgą, gdy zobaczyli nazajutrz słońce, tak jak my widzimy je teraz za oknem, rok później!

My świętowaliśmy ten moment, gdy Majowie i ich Kalendarz odchodzili w niepamięć, przygotowując (zawczasu ale z duszą na ramieniu, gdyby jednak coś się wydarzyło) małą kampanię reklamową dla Creamteam Branding & Advertising Design Studio opartą, między innymi, o specjalne, okolicznościowe tapety na pulpit dla twojego systemu komputerowego (możesz je nadal pobrać za darmo, odwiedzając zatokę darmowych tapet przygotowanych specjalnie dla Ciebie przez Creamteam Branding & Advertising Design Studio na Facebooku):

Creamteam Branding & Advertising Design Studio, free wallpaper Creamteam Branding & Advertising Design Studio, free wallpaper Creamteam Branding & Advertising Design Studio, free wallpaper

Przygotowaliśmy, jak widzisz, obrazy spełniające jednocześnie funkcję nośników (reklamowych) haseł-życzeń, napisanych specjalnie na tę okazję w naszej agencji,  wykorzystujących bliskość dat ewentualnego końca świata, Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku.
Wydaje się, że niewiele agencji kreatywnych (jeśli w ogóle jakiekolwiek) w tak spójny sposób wykorzystało nadarzającą się wtedy okazję, by rozwinąć linię kreatywną w kierunku zaproponowanym przez nas. Owszem, nie brakowało odwołań do samego końca świata, ale nie widzieliśmy żadnego przykładu nawiązania do Świąt czy powiązania z nadchodzącym nowym (i Nowym) rokiem.

_

Majom się nie udało, a może tylko wszyscy żyjemy w pożyczonym czasie?
Po roku od tamtej historycznej chwili, chyba jak cała ludzkość, nadal nie znamy odpowiedzi na powyższe pytania. Za to mamy nadzieję, także w tym roku, że:

Creamteam Branding & Advertising Design Studio, free wallpaper

Tyle my, a jak świętowanie porażki Kalendarza Majów przebiegało u ciebie?