FAQ, Q&A

Lista najczęściej zadawanych nam przez klientów pytań związanych z projektowaniem dla nich.
Kliknij w pytanie na poniższej liście, a zostaniesz automatycznie przeniesiony do towarzyszącej pytaniu odpowiedzi. Kliknij guzik powrót do pytań, by wrócić do tego miejsca.
Możesz oczywiście zawsze przewijać stronę ręcznie.

  1. Czy możecie powiedzieć coś o sobie?
  2. Jacy jesteście prywatnie?
  3. Czy piszecie i publikujecie artykuły prasowe, opinie, recenzje, opowiadania, książki i opracowania?
  4. Czy posiadacie referencje lub opinie na temat jakości usług Creamteam Branding & Advertising?
  5. Jak mogę się skontaktować z Creamteam, Studiem Brandingu i Reklamy?
     
  6. Co sprzedajecie?
  7. Czy możecie podać listę firm, dla których dotychczas projektowaliście identyfikacje i reklamy?
  8. Czy wykonujecie audyt, konsultacje, szkolenia?
     
  9. Tu identyfikacja, tam reklama, to się wiąże?
  10. Po co mi identyfikacja firmy?
  11. Po co mi reklama mojej firmy?
     
  12. Ile zapłacę za projekt znaku lub reklamy spod ręki Creamteam Branding & Advertising Design Studio?
  13. Jak mogę zapłacić za projekt z Creamteam, Studia Brandingu i Reklamy?
  14. Konkurencja jest tańsza, dlaczego muszę zapłacić więcej?
  15. Nie stać mnie na was. Czy możecie polecić innych projektantów?
  16. Czy dostanę rabat?
     
  17. Czy możecie odmówić mi współpracy?
  18. Czy zrobicie, co każę?
     
  19. Jak szybko wykonujecie projekt?
  20. Czy możemy zacząć od razu?
  21. Jak wygląda realizacja projektu?
  22. Czy posługujecie się w swojej pracy aktualnymi trendami w designie?
  23. Czy możecie wykonać podobny projekt?
  24. Mam do zlecenia projekt, a podobnego nie mogę znaleźć w waszym portfolio?
  25. Co otrzymam jako rezultat współpracy?
  26. Czy mogę liczyć na waszą pomoc przy drukowaniu projektu?
     
  27. Jesteście w innym kraju niż kraj, w którym operuję. Czy ma to jakiś wpływ na naszą współpracę?
  28. Jesteście w innym kraju niż kraj, w którym operuję. Czy zrozumiecie specyfikę mojego rynku?
  29. Jesteście w innym kraju niż kraj, w którym operuję. Według jakiego systemu prawnego będziemy pracować?

 

Grafika autorstwa Creamteam Branding & Advertising Design Studio ilustrująca stronę z najczęściej zadawanymi pytaniami i odpowiedziami na nie (FAQ), bazująca na słynnym komiksie Creamteam o Chaszczy Hulaszczej spod adresu www.imfrom.eu

 

Czy możecie powiedzieć coś o sobie?

Jesteśmy niezależnym kreatywnym studio z doskonałymi usługami brandingowymi i reklamowymi. Niezmiennie, od 2004r. Po więcej sięgnij do strony o Creamteam Branding & Advertising Design Studio, którą przygotowaliśmy specjalnie w odpowiedzi na to pytanie. Możesz też zapytać nas wprost o interesujące cię sprawy, w tym celu napisz teraz do Creamteam Branding & Advertising Design Studio.

 

P.S. Ostatnio bardzo znana, zagraniczna i powszechnie (wcale bardzo się nie pomylimy, jeśli nawet napiszemy „globalnie”) poważana instytucja, zajmująca się designem i advertisingiem, przeprowadziła wywiad z założycielami Creamteam Branding & Advertising Design Studio, Iszuniąmareksym.

Nie boimy się przyznać do wywiadu redaktorów New Web Pick Magazine przeprowadzonego z Creamteam Branding & Advertising Design Studio, chociaż, co do zasady, traktujemy swoje osiągnięcia dość luźno…
Cóż, poczucie humoru trzeba mieć, choćby jakieś! I dystans! Najlepszy ten do siebie, ten dystans…

 

powrót do pytań

 

Jacy jesteście prywatnie?

Dobre pytanie! A jeszcze lepsze: jakie to ma znaczenie, skoro filozofia naszej pracy opiera się na innych, niż osobiste, przesłankach?!

Ale skoro pytasz… Jacy jesteśmy prywatnie, a przynajmniej jak nam się wydaje, że jesteśmy?
Wspominaliśmy już wyżej o poczuciu humoru i dystansie, najlepiej do siebie samych, jednak…
Cokolwiek tutaj napisalibyśmy i tak musisz to sprawdzić osobiście. Inaczej się nie da! Ktokolwiek zaprzecza, myli się! Może więc od razu podsuniemy stronę, gdzie znajdziesz wszelkie sposoby kontaktu z nami

Wyszło baaardzo serio, prawda?!
Cóż, bywamy różni, czasem kwadratowi i podłużni, a czasem zupełnie w kropki bordo, ale jedno wiemy na pewno: zawsze mamy lato w sercach! Staramy się też mieć serce na dłoni dla swoich klientów i bywa, że mamy poczucie humoru, a przynajmniej taką mamy nadzieję.

Jesteśmy, oczywiście, dostępni prywatnie także na Golden Line, Twitterze i Facebooku.
Dla chcącego nic trudnego, jeśli zechcesz to nas znajdziesz. Prosimy więc tylko, szukając nas w sieci pamiętaj, że chociaż nasza praca jest naszym całym życiem, nasze życie nie jest tylko pracą, pamiętaj też o… własnym dystansie i poczuciu humoru

To ważne, bo nie wszystko musi być tak, jak ci się wydaje, że jest, lub jak mówi regulamin danej usługi, że ma być… Ostatecznie, masz przecież do czynienia z artystami swego fachu, z ludźmi, dla których kreacja jest chlebem powszednim!

 

powrót do pytań

 

Czy piszecie i publikujecie
artykuły prasowe, opinie, recenzje,
opowiadania, książki i opracowania?

Pisanie tekstów reklamowych to część naszej pracy, a skoro, naszym zdaniem, nie da się tego zajęcia wykonywać dobrze bez porządnego przygotowania i ciągłych ćwiczeń pióra, odpowiedź na to pytanie wydaje się nam oczywista.

Pisanie jest dla nas tak ważną częścią działalności, że utworzyliśmy nawet w ostatnim czasie nowy, specjalny oddział, Bestdraw, poświęcony pisanym i ilustrowanym przez Irenę z Creamteam bajkom dla dzieci i dorosłych, do którego możesz zajrzeć już teraz!

Piszemy także w wielu innych miejscach, często bardzo serio, a czasem zupełnie od czapy:

to tylko garść przykładów historii i bohaterów—dobrze znanych bywalcom Twittera i Facebooka— stworzonych i opisywanych przez nas na przestrzeni lat.
Zasadniczo, naszemu pisaniu zawsze towarzyszy też ilustracja, przykładem niech tu będzie seria portretów Misia Brutalnego z Chaszczy Hulaszczej, więcej obrazków i historii z życia Misia i Misicy na stronie Bestdraw naszej ilustratorki Irenki.

 

Zdarza nam się także kooperować ze świetnymi twórcami.
To właśnie dzięki tej otwartości i uprzejmości obydwu artystek, możesz cieszyć się fantastycznym prapremierowym opowiadaniem świetnej Agnieszki Tomaszewskiej, które, zilustrowane przez Irenę z Creamteam, Agnieszka opublikowała na Facebooku.

 

Jeśli szukasz bardziej „sierioznych” publikacji o marketingu, reklamie, brandingu, aplikacjach, ale i o życiu, i pożyciu, czasem po spożyciu, to zajrzyj, proszę, do działu Case Study Creamteam Branding & Advertising Design Studio. Staramy się tam zamieszczać na bieżąco nasze kolejne publikacje i wypowiedzi publiczne, aczkolwiek nie zawsze nam się udaje, bo na przykład ostatniego naszego artykułu (o przystosowywaniu Adobe Photoshop Elements 11 do profesjonalnej pracy graficznej), przygotowanego dla magazynu Adobe Kreatywny Bazar, wciąż tam nie ma (ale kiedyś będzie).

Szybciej publikujemy wszelkie przemyślenia i informacje na blogu Creamteam Branding & Advertising Design Studio, pod nazwą, a jakże… Branding & Advertising.
Z publikacjami na blogu jesteśmy raczej na bieżąco, ale ponieważ staramy się pisać od serca, czasem i tutaj nam coś umyka, jak, przykładowo, informacja o zwycięstwie naszej art director Irenki z Creamteam Branding & Advertising w konkursie graficznym Adobe Co. i DepositPhotos, Wolność Tworzenia.
Uwaga, blog prowadzimy od lat tak wielu, że zawstydzić możemy liderów tzw. grupy trzymającej władzę w polskiej sieci p.t. „Jestę blogerę”, dlatego ogromna część archiwalna bloga Creamteam Branding & Advertisisng z lat 2006-12 została przeniesiona pod adres www.creamteam.biz/blog/ i figuruje tam pod nazwą Archiwum Creamteam (dawniej Fleurdelis). Cóż, to spora część naszego życia zawodowego i prywatnego, dlatego, jeśli interesujesz się nami, może warto zajrzeć do naszego bloga i jego archiwum?!

 

To oczywiście nie jest cała nasza aktywność zawodowa i „pisarska”.
Pełną listę naszych publikacji znajdziesz w profilach zawodowych założycieli Creamteam na LinkedIn:
Irenki i mareksego. Możesz też polubić profil Creamteam na Linked.
Możesz też po prostu napisać do Creamteam Branding & Advertising Design Studio.

 

powrót do pytań

 

 

Czy posiadacie referencje
lub opinie na temat jakości usług
Creamteam Branding & Advertising?

Podobnie jak słynna Temple Grandin czy Tilda Swindon, już dawno doszliśmy do wniosku, że nie sprzedajemy siebie, lecz naszą pracę dla Creamteam Branding & Advertising Design Studio.
Tylko i aż!

Dlatego, miast opinii na nasz temat, najbardziej cenimy sobie opinie o naszej pracy.
Przeczytaj je wszystkie, a potem nie zapomnij skontaktować się z nami! Robota czeka!
Niech ci się czyta równie miło, jak czyta się nam, gdy od czasu do czasu zaglądamy tam!

 

 

powrót do listy pytań

 

Co sprzedajecie?

Jeśli jeszcze nie znasz naszego dowcipnego komentarza Creamteam Branding & Advertising na temat identyfikacji i reklamy, nic się nie stało… ale pozwól, że teraz spróbujemy wyjaśnić ci to bardziej serio…

Sprzedajemy projekty identyfikacji wizualnej oraz projekty reklam i kampanii reklamowych, szczególnie tych pochodnych od identyfikacji: reklam i kampanii wizerunkowych. Identyfikacja i reklama wizerunkowa to nasza specjalizacja, ale to nie wszystko, czym się zajmujemy—gdyż działania reklamowe są w dzisiejszych czasach coraz bardziej zintegrowane—wyspecyfikowaliśmy więc na naszej stronie, dla twojej wygody, podstawowe strefy naszej działalności w górnym menu po lewej stronie.
Znajdują się tam także przykłady naszych projektów z danej dziedziny, dzięki czemu nie ma potrzeby wertowania portfolio Creamteam Branding & Advertising Design Studio, nawet jeśli mamy skróconą wersję on-line portfolio Creamteam, więc szybciej będziemy mogli  dowiedzieć się od ciebie, co mamy zrobić.

 

powrót do pytań

 

Czy możecie podać listę firm, dla których dotychczas projektowaliście?

W tych przypadkach, w których zawarte umowy nie obligują nas do zachowania poufności, oczywiście możemy podać nazwy firm, organizacji i ludzi, dla których pracowaliśmy.
Wyselekcjonowane zestawienie przygotowaliśmy dla ciekawskich tutaj.
Po obejrzeniu takiej listy, która zawiera sporo nazw wielkich firm i korporacji, często jesteśmy pytani, czy pracujemy także dla małego biznesu lub firm dopiero powstających. Od razu odpowiadamy, oczywiście, że pracujemy i projektujemy, wystarczy wykonać pierwszy krok klikając tutaj .
W sumie, to właśnie startujący biznes potrzebuje dobrej identyfikacji i reklamy. Każdy też raczej się zgodzi, że najważniejszy klient to ten, który płaci… i to płaci na czas, prawda?

 

powrót do pytań

 

 

Tu identyfikacja, tam reklama, to się wiąże?

Tak, każdy z tych elementów zazębia się i wzajemnie przenika. Tylko występując razem tworzy skończoną całość. Tworzy synergię.
Szczególnie reklama wizerunkowa, którą uważamy za naszą specjalność, ma wiele wspólnego z identyfikacją. W odróżnieniu od reklamy produktowej, źle przeprowadzona kampania wizerunkowa może jednym ruchem przekreślić istnienie przedsięwzięcia, jego pozycję, często budowaną latami.
Dlatego powierzaj swój wizerunek tylko najlepszym z najlepszych.

 

powrót do pytań

 

 

Po co mi identyfikacja?

Pomyśl o identyfikacji jak o inwestycji. Jeśli uczynisz ją fragmentem doskonale funkcjonującego przedsięwzięcia i pozwolisz działać z produktem, dla którego nie będzie dobrej alternatywy w oczach klienta, wtedy zwróci ci się każdy grosz wydany na identyfikację. W dwójnasób.
Znak, poparty doskonałym lub upowszechnionym produktem czy usługą, z czasem może też zacząć żyć własnym życiem i mieć większą wartość niż biznes, którego jest częścią. Jak to ma miejsce ze znakiem Pepsi, wiesz o tym? Jasne, nie każdy stworzy markę tak potężną jak Pepsi, ale każdy może i powinien spróbować, a ty możesz już teraz, porozmawiajmy.

 

powrót do pytań

 

 

Po co mi reklama?

Jeśli nie wiesz, po co ci reklama to…
…Albo nic wartościowego nie produkujesz i nie serwujesz, a wtedy nie jesteśmy ci potrzebni.
…Albo wręcz przeciwnie, twój produkt lub usługa świetnie sobie radzą na rynku nie mając żadnego wartego uwagi konkurenta. Jednak nawet w takiej sytuacji, doskonałej prosperity, skontaktuj się z nami już dziś, możemy ci zaproponować reklamę wizerunkową, która podtrzyma twoją świetną pozycję w oczach klienta, bo… nic nie trwa wiecznie, a lepiej zapobiegać, niż leczyć.

 

powrót do pytań

 

 

Ile muszę zapłacić za waszą pracę?

Praca pracy nierówna, trudno więc oczekiwać, by za każdą realizację, nawet podobnego typu, pobierać taką samą opłatę. Decydują szczegóły specyfikacji, które klient podaje nam przed rozpoczęciem pracy.
W branży specyfikacja taka nazywa się briefem. Nie wiesz jak skonstruować brief, zapytaj.
Jest w naszym wspólnym interesie pomagać sobie, także w tej sprawie.

#ingeneral:

Jesteśmy profesjonalni w każdym calu i to widać w każdej naszej pracy, bo nieważne jest za ile, ale z kim wybierasz się w drogę!

 

powrót do pytań

 

 

Jak mogę zapłacić?

Generalną praktyką jest pobieranie przez nas 50% bezzwrotnej zaliczki z góry, przed rozpoczęciem pracy, przy pierwszym zleceniu i zleceniach jednorazowych. Opłaty można dokonać za pomocą przelewu bankowego, dopuszczamy inne formy płatności po uzgodnieniu. Pozostałe 50% należności musi być wypłacone na naszą rzecz przed przekazaniem klientowi zrealizowanego projektu.
Więcej o innych formach płatności prosimy szukać w osobnym dziale cennik.

Napisz teraz do Creamteam Branding & Advertising Design Studio.

 

powrót do pytań

 

 

Konkurencja jest tańsza,
dlaczego muszę zapłacić więcej?

Lepszy telewizor to lepsze parametry, dłuższe życie produktu, większy zachwyt gości, których właściciel zaprosi na wspólne oglądanie meczu, rzadszy kontakt właściciela z serwisem producenta…
ale nie zapominaj, że to także rzadszy kontakt producenta tego telewizora z portfelem swojego klienta.
To dlatego naprawdę świetny telewizor jest więcej wart dla obu stron transakcji niż suma części, która się na niego składa.

Wszystko ma swoją kalkulację i cenę szytą na miarę, nasze usługi także.
Jesteśmy przekonani, że nasze ceny nie są wygórowane… a nawet sądzimy, że płacisz mniej niż wartość usługi, gdy weźmiesz pod uwagę jej wartość dodaną.

Napisz teraz do Creamteam Branding & Advertising i dowiedz się, co jest wartością dodaną naszych usług.

 

powrót do pytań

 

 

Nie stać mnie na was.
Czy możecie polecić innych projektantów?

Nie jest to wykluczone, lecz nie jest też naszą praktyką.
Kiedy, wyjątkowo, polecamy kogoś spoza naszego teamu, jednocześnie bierzemy część odpowiedzialności za działania polecanej osoby, chociaż nie mamy wpływu na jej zachowanie w tym konkretnym przypadku. Trudno takie położenie nazwać komfortową sytuacją. Wolimy zachować kontrolę nad jakością wykonania projektu i obniżyć cenę, niż zdawać się na zły dzień kolegi czy koleżanki.

Nim skierujemy cię dalej, spróbujmy najpierw negocjacji, kto nie ryzykuje, ten nie dostaje.

 

powrót do pytań

 

 

Czy dostanę rabat?

Jasne. Pamiętaj tylko, rabat jest za coś. Rabat jest premią, przyznawaną stałym lub dobrym klientom. Przeskocz do jednej z tych grup, a dostaniesz rabat.
Przy czym, dotrzymywanie wierności zasadom etyki biznesowej, np. płacenie na czas, nie jest u nas utożsamiane z byciem dobrym klientem, a z oczywistą grzecznością. Podobnie, jak nie jest stałym klientem ktoś, kogo widzieliśmy dopiero raz.
Przy pierwszym spotkaniu my też nie dostalibyśmy rabatu u ciebie i jest to dla nas zrozumiałe.

Podpowiedź:
jeśli naprawdę interesujesz się możliwością uzyskania rabatu na samym początku współpracy, 
sprawdź w cenniku opcję stałej miesięcznej opłaty zryczałtowanej.

Napisz teraz do Creamteam Branding & Advertising Design Studio.

 

powrót do pytań

 

 

Czy możecie odmówić mi współpracy?

Klient wybiera designera, designer wybiera klienta. To biznes, nic osobistego.
Jesteśmy zainteresowani we współpracy z najlepszymi, gdyż najlepsi są zainteresowani współpracą z nami.
Nowa strona Creamteam pełna jest dobrych recenzji naszej robotydawna strona też miała ich kilka.
Czy nie tak powinni twoi klienci mówić o twoim biznesie, znaku, reklamie, marketingu?

Napisz teraz do Creamteam Branding & Advertising Design Studio.

 

powrót do pytań

 

 

Czy zrobicie, co każę?

Tak i nie. To zależy, bo to, właściwie, niewłaściwie pytanie. Prawidłowe brzmi: Czy zrobicie swoją robotę zgodnie ze sztuką, należycie, sprawnie i skutecznie? Na tak postawione pytanie znamy jedną odpowiedź: Tak, jeśli nie będziesz nam przeszkadzać! Nie będziesz?

Czy to oznacza, że nie rozmawiamy z klientem i nie kierujemy się jego wytycznymi? Kierujemy się i rozmawiamy. Dużo rozmawiamy, ale wszystko ma swoje miejsce i czas. Brief, brainstorming i akceptacja to czas, kiedy powinniśmy nagadać się do woli.

Realizacja projektu należy do nas i lepiej, by tak zostało, gdyż wyznajemy zasadę, że jak wynajmuje się fachowca, należy zaufać jego wiedzy, umiejętnościom i doświadczeniu.
Wierzymy też, że fachowość klienta poznaje się nie po tym, jak biegle przesuwa kreski w projekcie, a po tym, jak sobie i podległym ludziom organizuje pracę, jak szuka kontrahentów, którzy go w tej pracy wyręczą.

 

powrót do pytań

 

 

Czy wykonujecie
audyt, konsultacje, szkolenia, wykłady?

Oczywiście, audyt jest dla nas częścią procesu projektowania.
Nie można przecież pójść dalej bez ustalenia, od czego mamy się oddalić.
Audyt może być usługą liczoną osobno, może też zawierać się w usłudze podstawowej, wtedy jest wliczony w cenę.

Podobnie ma się sprawa z konsultacjami, wykładami lub szkoleniami.
Zawsze jesteśmy gotowi nauczać dobrych praktyk, gdyż wychodzimy z założenia, że nie ma nic lepszego dla nas, niż wykształcony klient, który wie, czego chce.

Nasi klienci nielimitowane konsultacje mają w cenie, w sprawie indywidualnych szkoleń, konsultacji i wykładów prosimy o kontakt z nami.

 

powrót do pytań

 

 

Jak szybko wykonujecie projekt?

Zakres czasowy realizacji rozciąga się u nas, w praktyce, od kliku tygodni do kilku miesięcy i dłużej, im więcej wymagań, a projekt do zrealizowania bardziej rozległy, tym więcej czasu potrzeba.
Jako wychowankowie największych sieci agencji reklamowych na świecie doskonale rozumiemy, co to jest presja czasu i deadline. Zapewniamy, że jesteśmy szybcy na etapie realizacji, gdy wszystko jest już dograne, tak ze strony klienta, jak i od strony koncepcyjnej, która, w praktyce, potrzebuje najwięcej czasu.

Napisz teraz do Creamteam Branding & Advertising Design Studio.

 

powrót do pytań

 

 

Czy możemy zacząć od razu?

Jest to możliwe, lecz prosimy o uwzględnienie naszej strategii postępowania.
Chcemy serwować najlepszą z najlepszych usług projektowych, dlatego nigdy nie współpracujemy z więcej niż dwoma, trzema klientami naraz. Nim się zniechęcisz, zauważ, że kto zapyta, ten nie błądzi.
Pozostańmy w kontakcie.

 

powrót do pytań

 

 

Jak wygląda realizacja projektu?

Szybko, sprawnie i skutecznie. Ostatecznie przecież to ty będziesz nadzorować i prowadzić swoje zlecenie, więc niby jak inaczej ma to wyglądać?! Dalej, dokładnie wg ustaleń umownych, które zostaną poczynione przed rozpoczęciem realizacji. Możesz zacząć już tutaj, spróbuj.

 

powrót do pytań

 

 

Czy kierujecie się w swojej pracy
aktualnymi trendami w designie?

O tyle, o ile ma to sens. Generalnie, ważniejsze jest dla nas, by nasze projekty nie dezaktualizowały się po kilku latach, co ma zawsze miejsce przy uganianiu się za trendami.

Zasada ta dotyczy, bez wyjątku, tak identyfikacji, jak i działań reklamowych, lecz zwłaszcza przy pracach nad identyfikacją wizualną staramy się projektować tak, by identyfikacja wytrzymała cały okres życia biznesu klienta bez konieczności zmian. Bitwa o ponadczasowość projektu jest ważniejsza, niż jego trendy-look.
Więcej o kryteriach i wartościach, którymi kierujemy się w projektowaniu, znajdziesz na naszym blogu.

Napisz teraz do Creamteam Branding & Advertising Design Studio.

 

powrót do pytań

 

 

Czy możecie wykonać podobny projekt?

Jeśli miałaby to być tylko inspiracja, wiedz, że nie widzimy nic złego w inspiracji.
Jeśli miałaby to być jednak kopia, to zastanów się, czy to dobry pomysł?
Wprawdzie potrzeba więcej pracy na realizację oryginalnego projektu, ale też własna praca przynosi zaszczyty i profity, a nie przynosi ujmy, podczas gdy kopiowanie, nawet od najlepszych, jest tylko kopiowaniem. Notabene, oryginalność wymowy projektu jest zgodna z popularną zasadą marketingową: Wyróżniaj się albo zgiń Jacka Trouta… Last but not least, kopia czy nawet plagiat może zaprowadzić cię za kratki!

Napisz teraz do Creamteam Branding & Advertising Design Studio
i zapytaj o swój własny, oryginalny, projekt.

 

powrót do pytań

 

 

Jesteście w innym kraju
niż ten, w którym operuję.
Czy ma to jakiś wpływ
na naszą współpracę?

Nie, dopóki mamy możliwość komunikowania się via komunikatory video i głosowe, telefon czy mail, współpraca nasza będzie wyglądać dokładnie tak, jakbyśmy spotykali się twarzą w twarz.

Mamy wieloletnie doświadczenie w organizacji zdalnej współpracy, gdyż była ona jedną z głównych idei, leżących u podstaw powstania naszego teamu, jeszcze w czasach, gdy nikomu się taka współpraca nie śniła.

Z drugiej strony patrząc, jeśli będzie potrzebny kontakt bezpośredni, czyż nie istnieją samoloty?

Napisz teraz do Creamteam Branding & Advertising Design Studio.

 

powrót do pytań

 

 

Jesteście w innym kraju
niż ten, w którym operuję.
Czy należycie zrozumiecie
specyfikę mojego rynku?

Nasi klienci pochodzą z Las Vegas, ale i z Bliskiego Wschodu.
Różnice w postrzeganiu rzeczywistości w świecie są oczywiste i doskonale nam znane, więc tylko od klienta zależy, jak przygotuje brief, i jak nas ukierunkuje przed wykonaniem zadania.
Oczywiście, w sytuacji współpracy transgranicznej, wykonujemy na podstawie otrzymanego briefu własne studium tematu, które następnie dyskutujemy z klientem aż do wypracowania właściwego kierunku działań.

Zapewniamy, że możesz spać spokojnie. Nasza pewność płynie z osobistego doświadczenia. Pracowaliśmy osobiście za granicą dla międzynarodowych koncernów reklamowych i tak oryginalnych oraz wymagających klientów jak król Bahrajnu. Poradziliśmy sobie wtedy, poradzimy sobie i obecnie.

Napisz teraz do Creamteam Branding & Advertising Design Studio.

 

powrót do pytań

 

 

Jesteście w innym kraju
niż ten, w którym operuję.
Według jakiego systemu prawnego
będziemy pracować i rozliczać się?

Co do zasady, umowy, projekty, licencje i przekazanie praw autorskich realizowane są u nas na zasadach opisanych w prawie polskim. Dopuszczamy odstępstwa w tej kwestii po uzgodnieniach.

Napisz teraz do Creamteam Branding & Advertising Design Studio.

 

powrót do pytań

 

 

Mam do zlecenia projekt,
a podobnego nie mogę znaleźć
w waszym portfolio?

Portfolio budujemy wg pewnego klucza, podporządkowanego strategii postępowania.
Nie zawiera wszystkich realizacji, nie zawiera też wielu nowych realizacji.

Działamy tyle lat, że nie mamy problemu z tym, co umieścić w portfolio, lecz z tym, co z niego usunąć.
Jest więc wielce prawdopodobne, że podobny projekt realizowaliśmy już wcześniej lub właśnie zrealizowaliśmy, ale nie został umieszczony w portfolio, został z niego usunięty lub nigdy nie był w nim opublikowany*. W opisanej sytuacji najlepszym wyjściem jest skontaktowanie się z nami
Chętnie porozmawiamy o nowym zleceniu.

Może się oczywiście zdarzyć, że poszukiwanego przez ciebie projektu nie realizowaliśmy.
Tym lepiej, uważamy, że marketingowcy i designerzy powinni być odważni, gdyż uprawiają profesje kreujące rzeczywistość, a do odważnych świat należy!
Wyzwanie to jest to, co lubimy! Wyzwanie zawsze daje lepsze rezultaty niż sztampa dotychczasowych realizacji i realizatorów. Na marginesie, wyzwanie to jest także to, za co można u nas dostać rabat.

Napisz teraz do Creamteam Branding & Advertising Design Studio.

 

* Raporty roczne to świetny przykład takiej sytuacji. Dziś nie ma ich w naszym portfolio,
   ale przecież je projektujemy! Sprawdź teraz!

 

powrót do pytań

 

 

Co otrzymam jako rezultat współpracy?

Dokładnie to, co zostanie przez ciebie zamówione, opisane w briefie i potwierdzone w umowie między nami. Jeśli umowa opiewała na wykonanie plików, pliki te będą w formatach przemysłowych (np. *.ai, *.eps, *.tiff, *.pdf itd.) przygotowanych w formie Ready-to-use, czyli będą gotowe do użycia w momencie otrzymania.
Nawet jeśli nie wiesz o czym tu mowa, zapewniamy cię, drukarze, których wynajmiesz, będą zachwyceni.

Napisz teraz do Creamteam Branding & Advertising Design Studio.

 

powrót do pytań

 

 

Czy mogę liczyć na waszą pomoc
przy drukowaniu projektu?

Oczywiście, naszym celem jest, by projekt został zrealizowany zgodnie z naszymi wytycznymi.
Jeśli możemy w tej kwestii pomóc, tym lepiej dla klienta, tym lepiej dla projektu.

Napisz teraz do Creamteam Branding & Advertising Design Studio.

 

 

powrót do listy pytań

 

 

Jak mogę
skontaktować się z Creamteam
Branding & Advertising Design Studio?

Od razu wybierz stronę, na której znajdziesz wiele metod kontaktu z nami
Ale, jak dobrze wiesz, to nie jest kwestia metody, to jest kwestia twojej chęci skontaktowania się z nami, prawda, że prawda?!

 

 

powrót do listy pytań

 

 

 

Dziękujemy za wizytę

 

 

powrót do listy pytań

Skontaktuj się i pogadajmy