W 2008r. po latach wspólnych sukcesów zakończyliśmy kompleksową współpracę z firmą Obsessive.
Jak zmiany — które Obsessive wprowadził na firmowej stronie www po okresie naszej współpracy — odebrali jej gorący zwolennicy i wierni klienci? Oto próbka:

Ja osobiście jestem fanem tej marki. Podoba mi się jak się prezentuje. […]
No i niestety — nie przypadła mi do gustu [nowa strona, przyp. Ct], bo poprzednia [projektu Creamteam, przyp. Ct] była bardziej dopracowana. […]
A od strony marki, wolałem widzieć ją w takim bardziej ciemnym klimacie jak poprzednia strona, a tak to jak, hmmm… sypialnia w świetle dnia :) Zero tajemniczości, klimatu… tak to odbieram…

— Arvind Juneja, community manager i podpora Golden Line, największego portalu dla profesjonalistów w Polsce. Do tego stopnia podpora, że kiedy opuścił GL, wielu użytkowników uznało ten moment za koniec złotej ery tego portalu. Arvind to także w przeszłości administrative coordinator w ABN AMRO i pracownik TNS OBOP. Prywatnie, Arvind Juneja znany jest jako wielki miłośnik sportu i czynny parkurowiec.

Zobacz tę opinię Zobacz
Zobacz tę dyskusję na forum Golden Line Zobacz

Przewiń

Skontaktuj się i pogadajmy