Jesteśmy projektantami,

o pracy których się mówi.

Gdy pytają nas, dlaczego nasza filozofia to cieszenie się z tych ludzkich, najprostszych przejawów sympatii, które odnajdujemy w twych mailach czy rozmowach z tobą, to albo odpowiadamy za pomocą tych kilku słów na blogu Creamteam Branding & Advertising Design Studio, albo w odpowiedzi prezentujemy kilka z licznych wypowiedzi na temat naszej pracy, bo wtedy już nic nie musimy tłumaczyć.
Kliknij, przewijaj i przekonaj się!

Do tego jeszcze złocona rama i 10 cm passe-partout i prezent gotowy, wygląda OBŁĘDNIE.
Wygląda przecudownie.
Różnica przeogromna, bo nie dość, że pięknie to i technicznie najwyższa klasa!
W wymiarach 120x90 nic nie straciło na jakości!
[…]
Jesteście wielcy i światowi, i talentem i mentalnie!

Anna Grabowska,
Właściciel Common Sense, zajmuje sie wizerunkiem,
Client Services Manager w REKWAR Drukarnia Wielkoformatowa.
Wielbicielka art deco i sztuki prerafaelitow, akordeonistka.

Zobacz Zobacz

Przewiń

Dziś Ola podsumowała: — Skąd Ty ich wytrzasnąłeś. Normalnie pracują jak nie-Polacy!
Właściwie, to poprzednie zdanie nie oddaje tego, co chciałam powiedzieć między wierszami.
A mianowicie, że podziwiam ich stosunek do pracy.
Ja ich w życiu nie widziałam, podsłuchiwałam tylko waszą pracę na skajpie, więc wiem, że mówią po polsku,
ale podejście mają nie-polskie, nie na odpieprz się…

— Paweł Zań, główny specjalista ds. inicjatyw programowych, Zarząd Główny PTTK,
— Ola Staszak, Zarząd Główny PTTK w XVIII kadencji,

o zdalnej współpracy z Creamteam Branding & Advertising Design Studio

Zobacz Zobacz

Przewiń

Czytając bloga [Creamteam Branding & Advertising Design Studio],
można odnieść wrażenie [przygotowywania] ciężkiego działa.
No, to z tymi zdjęciami to faktycznie jest problem, nawet z tymi najstarszymi.
Z doświadczenia swojego widzę, że jako jedyni z nielicznych tak bardzo się wkręciliscie w ten temat.

Nie znam osób, które by zajmowały się problemem praw autorskich do czcionek,
a z wieloma wydawcami czy grafikami pracowałem.
Podziwiam Waszą dociekliwość.
 

— Radosław Brzeziński, Wiceprezes Zarządu Oddziału Koszalińskiego PTTK,
o wydawnictwie przygotowanym przez Creamteam Branding & Advertising Design Studio dla PTTK

Zobacz tę opinię Zobacz
Zobacz wspomniany wpis na blogu Creamteam Branding & Advertising Design Studio Zobacz

Przewiń

Siedmiu Wspaniałych czyli blogerzy, których najczęściej czytałem w 2012

Pozycja nr 3:
Blog Creamteam Branding & Advertising Design Studio z Krakowa – nieco mniej znany szerszej rzeszy Czytelników blog, ale nie bez powodu znalazł się na mojej liście.
Jeżeli szukacie niestandardowego spojrzenia na design i marketing to niewątpliwie musicie go odwiedzić. Soczysty i lekko niewyparzony język głównego autora (Mareksy, nie obrazisz się mam nadzieję) na pewno przypadną Wam do gustu.
Zatem do dzieła, jak pisze autor blogu – „śpieszmy się dyskutować…”

— Jacek Lipski. Specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A., pasjonat literatury, „creative writing” i koszykówki. Autor bloga marketingowego „Marketing, książki i życie” na jaceklipski.pl

Zobacz Zobacz

Przewiń

Połączenie bardzo kuchennej („bardzo” z powodu wszystkich tych drobiazgów, sprzętów i żywności) sceny ze starannym, studyjnym oświetleniem. Dużo przedmiotów w tle, typowy bałagan w kuchni, ale jednak nie bałagan w kadrze.
A kolor — cóż, kolor też jest „studyjny”, czyli zgodny z ostatnio obowiązującą w tej dziedzinie modą. To akurat nie jest zaleta, to jest fakt.
Dużo takich zdjęć już widzieliście?
[…]
Wyraźnie jest tak, że jak człowiek zacznie tłumaczyć, to nieprędko mu dadzą skończyć.
Piątka za uporządkowane pokazanie bałaganu. Za codzienność w eleganckiej formie. Pokazanie uroku rzeczy zwykłych. I tak, to wystarczy. Ja przynajmniej zrobiłam „wow”, bo jeszcze nie widziałam zdjęcia kuchni, które by robiło takie wrażenie. Może mało widziałam, ma ktoś jakieś linki pod ręką?

Ja rozumiem, że dla niektórych kuchnia to jest miejsce, skąd pochodzi jedzenie, a bliżej się lepiej nie wgłębiać bo jeszcze ktoś każe pozmywać. I że to nie jest miejsce, nad którym zachwyt jest oczywisty. Tym większy plus dla autora. Na mnie to zdjęcie w każdym razie robi wrażenie i owszem, budzi emocje.
Andrzeju, jeśli zrobisz zdjęcie papieru milimetrowego, przy którym zrobię „wow”, to też dodam do redakcja poleca. Nie temat jest najważniejszy, ale jego potraktowanie.
[…]
Mam, znalazłam drugie zdjęcie kuchenne, które robi wrażenie!
Tu jest: www.erwinolaf.com
galeria Hope portraits. Jest inne w wymowie, ale też ciekawe.

— Ewa Prus, Redakcja magazynu Digital Foto Video, autorka książek o fotografii
uzasadnienie wyboru zdjęcia Creamteam do galerii Redakcja Poleca, 2010-01-24

Zobacz case study Creamteam: Być jak Olaf Erwin

Zobacz Zobacz

Przewiń

Marek Szewczyk — fotograf z Krakowa.
Marek Szewczyk jest fotografem z dużym doświadczeniem. Jego prace są dojrzałe i przemyślane.
Ma niesamowitą wyobraźnię i potrafi zaprezentować to w swoich dziełach.
Jego motto brzmi: „Wszystko jest bardzo niepewne i to mnie właśnie uspokaja”.

Cieszymy się, że fotograf tej klasy dołączył do naszego grona.
Prace Marka są wspaniałe, sami zobaczcie!
Więcej znajdziecie w portfolio fotograficznym mareksego z Creamteam Branding & Advertising Studio

— Redakcja BeModels

Zobacz Zobacz

Przewiń

W 2008r. po latach wspólnych sukcesów zakończyliśmy kompleksową współpracę z firmą Obsessive.
Jak zmiany — które Obsessive wprowadził na firmowej stronie www po okresie naszej współpracy — odebrali jej gorący zwolennicy i wierni klienci? Oto próbka:

Ja osobiście jestem fanem tej marki. Podoba mi się jak się prezentuje. […]
No i niestety — nie przypadła mi do gustu [nowa strona, przyp. Ct], bo poprzednia [projektu Creamteam, przyp. Ct] była bardziej dopracowana. […]
A od strony marki, wolałem widzieć ją w takim bardziej ciemnym klimacie jak poprzednia strona, a tak to jak, hmmm… sypialnia w świetle dnia :) Zero tajemniczości, klimatu… tak to odbieram…

— Arvind Juneja, community manager i podpora Golden Line, największego portalu dla profesjonalistów w Polsce. Do tego stopnia podpora, że kiedy opuścił GL, wielu użytkowników uznało ten moment za koniec złotej ery tego portalu. Arvind to także w przeszłości administrative coordinator w ABN AMRO i pracownik TNS OBOP. Prywatnie, Arvind Juneja znany jest jako wielki miłośnik sportu i czynny parkurowiec.

Zobacz tę opinię Zobacz
Zobacz tę dyskusję na forum Golden Line Zobacz

Przewiń

 Jeśli strona www „Bo księgowość nie musi być nudna” to wasze dzieło, respect!

— Łukasz Walat, Senior Product Manager, ING Bank Śląski S.A

Zobacz Zobacz

Przewiń

To zdjęcie sprawia… że chociaż nie wiem, co to jest… to chcę to mieć…

This photo makes me want it… I have no idea what it is… but i want it…

— Joe Woo, fotograf

Zobacz Zobacz

Przewiń

O mój boże! Gdybym mogła choć raz zobaczyć taki plakat jak wasz…
Tu u mnie, w Budapeszcie...

Oh, my goodness... Wonderful result!
If i would only have the chance to see even just some similar posters in Budapest...
took my breath away, keep up your work:)

— Gloire, fotograf

Zobacz Zobacz

Przewiń

Sekundę muszę wyczyścić monitor, bo przez przypadek oblizałem jedną z potraw i teraz nie widzę, co piszę. Muszę ci też najpierw dać serwetki i widelczyk, bo pewnie zaraz paluchami pobrudzisz klawiaturę!

— Maciej Moon Maciejowski, dyrektor i współtwórca sukcesu Grupy Onet.pl S.A

Zobacz Zobacz

Przewiń

Chciałbym po prostu, żeby inne małe biznesy również tak ciekawie podchodziły do internetu.

— Maciej Moon Maciejowski, dyrektor i współtwórca sukcesu Grupy Onet.pl S.A

Zobacz Zobacz

Przewiń

Strona jest po prostu taka, jaka powinna być…
Strona ta jest niby standardowa, wręcz uboga, a jednak przyciąga i budzi szacunek dla twórcy.

Myślę, że na takich działaniach polega współczesny marketing i przyciąganie klienta. Pokazanie tysiąca efektów graficznych już nikogo nie szokuje, a taki prosty przekaz pokazuje (w czasach, w których szokujemy przepychem),
co tak naprawdę jest ważne w stronie internetowej…

— Karol Cieślukowski, Specjalista ds. sprzedaży, ProfiLab LFP Sp. z o.o.,
o stronie (dziś archiwalnej) Creamteam Branding & Advertising

Zobacz Zobacz

Przewiń

Nieobecni nie mają głosu

Kliknij, i skontaktuj się z nami, niech cię usłyszą i zobaczą!

 

Kliknij, by powrócić na szczyt!

Skontaktuj się i pogadajmy