Reklama

i Kreacja reklamowa

 

Cokolwiek mówimy, mówimy o sobie. Mniej lub bardziej świadomie wysyłamy w świat nasz komunikat.
Czy jest on nagłym przebłyskiem geniuszu, czy też wynikiem przemyślanej strategii, ważne, by, jak dobra opinia, nas wyprzedzał.

Czy dobre reklamy mogą robić ludzie, którzy nie lubią poniedziałków?
Czy bez zarywania nocy można napisać dobre copy?
I wreszcie — gdzie rosną poziomki? I za ile można je kupić?
Odpowiedź znajdziesz na ławce w parku albo dzwoniąc do nas (namiar znajdziesz, podążając za strzałką zobacz prawo dół)
Ten wybór jest akurat prosty, skoro jeszcze to czytasz.

 

Kliknij i zobacz także prezentację o kreacji, słowach i grafice wydawniczej

Kilknij i zobacz przykłady naszych realizacji

Kliknij, by przewinąć

 Chciałbym po prostu, 
 żeby inne małe biznesy również 
 tak ciekawie podchodziły do internetu. 

 — Maciej Moon Maciejowski, dyrektor i współtwórca sukcesu Grupy Onet.pl S.A 

 

Lubisz opinie użytkowników? Dobrze.
— A najmilsze chyba w tym wszystkim jest to, że taki internetowy wyjadacz, jak Moon,
może docenić smaczną stronę i nagrodzić ją postem. — Cyprian Faron.
— Ale cudeńko! :) — Andrzej Tucholski.

 

Możesz przeczytać, co tak zachwyciło Moona w naszej robocie dla HaHa Grill&Bar!

Zamów w Creamteam twój nowy projekt

albo po prostu przewiń

Skontaktuj się i pogadajmy