change version button

creamteam logo

Design Ad Studio Portfolio

kontakt oraz więcej informacji:, info@creamteam.biz, kontakt Skype

+48 508 655 303

* * *

To nie jest opowieść o teorii,

to jest opowieść o praktyce

Creamteam to opowieść o pasji tworzenia i miłości do profesjonalizmu

* * *

nie powiemy nic więcej, niech nasza praca przemówi za nas:

Jeśli „bo księgowość nie musi być nudna” to Wasze dzieło, respect!

Łukasz Walat, Senior Product Manager, ING Bank Śląski S.A

Raphaël Pudlowski, finalista NY festival 2000: Bardzo ładne i oryginalne

Karol Goreczny,
designer i ilustrator, powiedział: Cool!!

Pixel Junglist,
Digital Artist, z Odessy: Big work!

W tworzeniu logo ważniejsza jest dla was twórcza swoboda, czy wolicie bardzo ścisły brief?

pytanie z wywiadu Doma Halla z Creamteam dla Computer Arts

My, tutaj w Creamteam, nigdy nie zaczynamy pracy nad logotypami i identyfikacjami wizualnymi (corporate visual identity) bez wstępnego etapu rozmów i konsultacji z klientem, który w praktyce zastępuje dokładny brief, nawet jeśli go nie otrzymamy. Musimy przyznać, że okres ten jest w praktyce dłuższy niż techniczne przygotowanie gotowego znaku, manuali, czy księgi znaku. Faktem jest także, że ich wykonanie jest szybsze, gdy poprzedzone jest taką współpracą, o czym łatwo zapominają nawet renomowane studia czy poważni klienci.

Gdybym mogła
choć raz zobaczyć
taki plakat tutaj, w Budapeszcie...

Hej, Creamteam, macie tutaj wiele fantastycznych realizacji!

— Macie tutaj wiele fantastycznych realizacji! Wielkie zdjęcia i wielka grafika! — powiedziała o nas Anna Osk z dalekiej Islandii.

 

— O Mój Boże… wspaniały rezultat! Gdybym mogła choć raz zobaczyć taki plakat tutaj, w Budapeszcie... zapierający dech w piersi! Trzymajcie tak dalej — Gloire z Budapesztu.

 

— Mógłbym spytać, jak długo jesteście w zawodzie, kiedy zaczynaliście?
Isedo z Rzymu pytał o nasze początki, dwukrotnie…

 

Zatrzymajmy się, chwila… to wszystko tylko o jednej z naszych prac,
a przecież takich prac mamy w portfolio setki. Jeszcze jedno, gdyby zapytać Waszych klientów, co myślą o Waszym wizerunku, reklamach, kampaniach, plakatach, logo i znakach, które zamówiliście, by do nich przemówić, czy powiedzieliby to samo, co przeczytaliście powyżej o naszych realizacjach? Nie? Czy Wasze produkty i usługi są gotowe na wyzwania
stawiane przez globalny rynek?
Nie wiemy, ale wiemy, że pomagamy spełnić Wasze aspiracje.
A wy już wiecie, z kim należy się skontaktować.

***

Dziękujemy za czas, który nam poświęciliście.
Gdyby zamieszczone powyżej informacje nie były wystarczające lub jakimś absolutnym przypadkiem przewinęły się Wam do tego miejsca i nie chce się Wam przewijać z powrotem, proponujemy dodatkowe linki:
do naszego portfolio, profili na FacebookuTwitterze oraz bloga:


Ponieważ nasi pracownicy są osobami aktywnymi i zaangażowanymi także poza godzinami pracy, proponujemy kilka miejsc związanych z ich działalnością:


Uważamy, że kontakt bezpośredni to najlepsza opcja:

info@creamteam.biz, contact Skype

+48 508 655 303

[c]+[p] 2004-2011 Creamteam | all rights reserved

***